mandag den 12. oktober 2015

Mit eget personlige bibliotek #2


Jeg har i et tidligere indlæg vidst min og min kærestes bogreoler frem, men siden da har vi begge, dog mest mig, fået en masse nye bøger. Nogle som jeg selv har købt, nogle jeg har fået og alle dem fra bogbloggertræffet, så der er sket en del i reolen. Vi havde simpelthen fået så mange nye bøger, at vi ikke havde plads til dem alle, så min kæreste tog et smut til Ikea, og købte en ny reol, der kunne sættes sammen med dem vi allerede havde. Den nye reol er så også min fødselsdagsgave, da jeg har fødselsdag lige om lidt, og det er jo super dejligt, for nu er der plads til endnu flere bøger. 

Jeg vil lige som i det sidste indlæg, give jer et lille kig ind på nogle af vores hylder. Jeg arbejder som sagt i en boghandel, hvor jeg nok har fået en lille arbejdsskade. Vores bøger er nemlig delt op i skønlitteratur, krimier, børnebøger, engelske bøger, fagbøger og studiebøger. Jeg har dog ikke delt dem op i fantasy og ungdomsbøger, selvom jeg nok et eller andet sted har overvejet det, men det blev nok for omfattende.






Mine elskede Josefine Ottesen bøger, der betyder utrolig meget for mig. 




På denne reol er det kun min kærestes bøger, og jeg må ikke røre dem, hvilket irriterer mig, da de ikke er stillet op i alfabetiskorden. 


2 kommentarer: