tirsdag den 10. januar 2017

Arnold Buscks store bogudsalg 2017


I torsdags startede Arnold Buscks bogudsalg, så da jeg fik fri fra arbejde, købte jeg lige to bøger med hjem. Jeg var dog fristet af flere engelske bøger, så som Jane Austen, Bram Stoker og Edgar Allan Poe, men da jeg hellere vil eje dem i hardback lod jeg dem stå.

"Eleanor and Park" af Rainbow Rowell kom med mig hjem, da jeg har hørt så meget godt om den, men jeg har udskudt den lidt, da jeg i en periode ikke var så meget til YA-bøger, da jeg i folkeskolen havde læst bøger som "Martin og Victoria" og "Når snerlen blomstre", og dem kunne jeg virkelig ikke lide. Så i frygt for at den skulle minde om dem, blev den altså udskudt. Men nu har jeg læst mere i genren, og er blevet mere hooked på YA-bøger, og når man så samtidig hører en masse positivt om Rainbow Rowell og hendes bøger og skrivestil, ja så blev jeg altså nysgerrig, og den kom endelig med mig hjem. Desuden er jeg helt vild med forsiden på denne udgave, jeg synes den er så fin!

Jeg har kun læst "Stardust" af Neil Gaiman, men jeg blev helt vild med hans skrivestil og humor efter at have læst den. Derudover har jeg hørt en del godt om "American Gods", så er meget spændt på at læse den, selvom jeg er lidt intimideret af størrelsen på den.

Har du været afsted på bogudsalg? og har du læst nogle af de bøger jeg har købt?




2 kommentarer:

  1. Jeg var afsted og fandt tre bøger, 'Harry Potter og det forbandede barn', 'I én person' af John Irving og 'Kongens kvinder' af Maria Helleberg. Men jeg tror egentlig at jeg skal tilbage og kigge igen, for havde ikke så meget tid, men synes der var flere, som så interessante ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder også som nogle spændende titler :) Nej hvis du var til før-udsalg var der ikke meget tid, var selv på arbejde til før-udsalget og de 45 min gik godt nok stærkt :P jeg overvejede også lidt "Kongens kvinder", men har ikke læst så meget indenfor den genre, så er ikke sikker på om det vil være noget for mig, men håber den er god :)

      Slet