mandag den 23. november 2015

Nye tilføjelser til reolen #4


Jeg har her det sidste stykke tid, fået mig en del nye bøger, nogle var fødselsdagsgaver, andre er købt på bogforum, andre igen er anmeldereksemplarer og sidst men ikke mindst har jeg købt nogle brugt. De bøger jeg viser i dette indlæg, er nogle jeg ikke har vist jer endnu. Mine køb fra bogforum og mine fødselsdagsgaver har jeg vist i andre indlæg, så dem har jeg ikke med her. 

Jeg har længe gerne ville læse "Monster", så da min veninde gerne ville af med den slog jeg til, og jeg glæder mig meget til at kaste mig over den, selvom jeg har hørt at den er meget sørgelig. Desuden har jeg i lang tid overvejet at læse "Vandrende sjæle", selvom jeg var lidt skeptisk overfor Stephenie Meyer, men efter at have set filmen for nogle år siden, blev jeg nysgerrig, da den jo egentlig er ret spændende. Jeg havde dog tænkt at låne den på biblioteket, men da en jeg kender solgte sit eksemplar for en 20'er, så var det næsten dumt ikke bare at gøre det, og så var det med original coveret og ikke filmcoveret, hvilket jeg er glad for, for jeg er ikke så begejstret for bøger med filmcovers. Derudover har jeg fået nogle anmeldereksemplarer fra forskellige søde forlag, hvilket jeg er utrolig taknemmelig og glad for, og så er det jo bare nogle virkelig skønne bøger!

Jeg glæder mig til at kaste mig over alle mine nye bøger, både dem fra dette indlæg, men også dem fra bogforum og bogbloggertræffet. Men der er snart så mange, at det er helt svært at vælge, for der er jo mange spændende titler iblandt. 

Anmeldereksemplarer:
  • Fra Lindhardt og RinghofIsla og jagten på lykke af Stephanie Perkins. 5 stjerner. Anmeldt her.
  • Fra AlvildaDet Ulmende Oprør af Sabaa Tahir. 4 stjerner. Anmeldt her.
  • Fra CarlsenChampion - Folkets Udvalgte (Legend #3) af Marie Lu.
Købte bøger:
  • Monster af Patrick Ness.
  • Vandrende Sjæle af Stephenie Meyer. 




6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg glæder mig så meget til at læse den :-)

      Slet
  2. Moster er virkelig god :D
    Det ulmende oprør har jeg stående på hylden, men har endnu ikke fået den læst. Glæder mig dog til den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også helt vildt til at kaste mig over den :D
      Det ulmende oprør er også virkelig god og spændende, så glæder mig til at høre hvad du synes :)

      Slet
  3. Jeg glæder mig også til at komme i gang med "Monster". Vi kan eventuelt læse "Monster" sammen? :) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lad os gøre det, kunne være super hyggeligt og sjovt ☺️ Rigtig god idé :)

      Slet