tirsdag den 4. august 2015

Filmatisering af "Paper Towns"


Normalt er jeg ret nervøs når jeg skal se en filmatisering af en bog jeg har læst, da jeg aldrig rigtig synes de lever op til mine forventninger, og alt for ofte mangler nogle ting, jeg gerne ville have haft med. Men lige med "Paper Towns" var jeg ikke så nervøs, men mere spændt, da filmatiseringen af "En flænge i himmelen" var virkelig god, og "Paper Towns" skuffede bestemt heller ikke. Den var god og holdt sig ret godt til bogen, hvilket betyder rigtig meget, der var dog nogle ting som manglede, men det gjorde ikke det store. 

Hovedpersonerne Margo og Quentin synes jeg var rigtig godt castet. Jeg synes Cara Delevingne passede rigtig godt til rollen som Margo, og hun fik fanget hendes personlighed rigtig godt. Nat Wollf gav også noget rigtig godt til Quentin, den lidt kiksede, men søde fyr. 
Jeg synes dog at dem der spillede Radar og Ben så lidt for unge ud, men de var sjove, så det gjorde ikke noget.

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse, og er helt klart en film jeg skal se igen. Den får sit budskab ud, og viser venskaberne og forelskelserne rigtig godt. Jeg grinte, græd og hyggede mig gevaldigt.

Hvad synes I om filmatiseringen af "Paper Towns"? 

                                                                                 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar