mandag den 21. november 2016

Bogforum køb 2016



Som lovet kommer her et lille indlæg, med de bøger jeg købte på dette års Bogforum.

Igen i år var det en meget overvældende oplevelse at være på Bogforum. Stemningen er skøn og alle de mange forlags stande lokker én med fantastiske tilbud på bøger. Så igen i år, havde jeg svært ved at beherske mig, men det lykkes og jeg kom kun hjem med tre bøger, selvom jeg sagtens kunne have købt mange, mange flere. Jeg havde allerede dagen inden, planlagt at jeg skulle over forbi Bazars stand og kigge. De havde nemlig nogle super gode tilbud, og en del bøger jeg godt kunne tænke mig at læse. 

Jeg er virkelig glad for den lille bunke bøger, jeg kom hjem med, og jeg glæder mig meget til at kaste mig over dem på et tidspunkt. Jeg endte med at købe "Uhyre" af Sara Gruen, da jeg synes den lyder virkelig god. Jeg elsker al mystikken omkring Loch Ness uhyret, så jeg er meget spændt på denne bog, og hvor meget det om uhyret kommer til at fylde. Derudover købte jeg "Ildenglen" af Laini Taylor og "Nattens Cirkus" af Erin Morgenstern, da jeg har hørt så meget godt om dem begge, og derfor var blevet meget nysgerrig, så de måtte selvfølgelig også med hjem. Egentlig havde jeg tænkt at købe alle tre bøger i Laini Taylors serie, men bog 2 og 3 var udsolgt. Men jeg kom til gengæld hjem med to andre bøger, som jeg glæder mig meget til at læse. Desuden var jeg så heldig at få fire fine bogmærker med hjem.

Jeg købte:
  • "Uhyre" af Sara Gruen.
  • "Nattens Cirkus" af Erin Morgenstern.
  • "Ildenglen" (Ønskekræmmerens datter #1) af Laini Taylor.

Var du afsted på Bogforum i år? og fik du købt nogle lækre bøger?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar