søndag den 12. marts 2017

The Intimidating TBR-tag

For en uges tid siden, faldt jeg over dette tag hos Forestilling om paradis, og jeg synes det kunne være sjovt at deltage, så her får I mine besvarelser.

Hvilken bog har du ikke kunne færdiglæse?
Jeg tror den eneste bog, jeg ikke har kunne færdiglæse var "One Fifth Avenue" af Candace Bushnell. Den fangede mig slet ikke, og alle karakterende i bogen irriterede mig simpelthen så meget, da de alle er sure og brokker sig konstant, og jeg synes ikke de lavede så meget andet end det. Jeg mener, jeg lige havde fået øjnene op for "Sex and the City" tv-serien, da jeg købte den, plus den var ny, så jeg skulle bare have den. Det var nok bare ikke det rette tidspunkt for mig at læse den på, men måske jeg giver den en ny chance en dag. Men er jeg er til gengæld helt vild med coveret!


Hvilken bog har du endnu ikke læst, fordi du ikke har haft tid til det?
Der er desværre mange, men sidste forår, tror jeg, købte jeg hele "Shannara" serien af Terry Brooks, da jeg lige havde set tv-serien på HBO og elskede den. Men de står stadig ulæste på hylden, fordi der ikke har været tid. Men forhåbentlig får jeg tid i år.


Hvilken bog har du endnu ikke læst, fordi det er en fortsættelse af en anden bog?
Det må være "The Scorch Trials", som er anden bog i "The Maze runner" serien. Jeg kunne egentlig godt lide den første bog, men jeg havde ikke den anden bog i serien, da jeg færdiglæste den første, så kunne ikke gå i gang med den med det samme. Nu har jeg dog både bog 2 og 3 stående, men har hørt at bog to skulle være lang og kedelig i forhold til den første, så de står stadig og venter på hylden.


Hvilken bog har du endnu ikke læst, fordi den er helt ny?
Her må det blive "Holly" af Truman Capote. Okay den er teknisk set ikke ny, men den er ny i min samling og er lige blevet genudgivet med et super flot cover. Jeg elsker filmen "Breakfast at Tiffanys" med Audrey Hepburn, så er ret spændt på at læse bogen, som forhåbentlig er lige så god.


Hvilken bog har du endnu ikke læst, fordi du tidligere har læst en bog af samme forfatter, som du ikke brød dig om?
Det ved jeg ikke, tror ikke jeg har nogen.

Hvilken bog har du endnu ikke læst, fordi du ikke er i humør til det?
Det er desværre "Den Anden Søster" af Philipa Gregory. Jeg købte den for flere år siden, tror jeg gik i 3.g eller sådan, så det er små 5 år siden, og jeg er ikke nået til den endnu. Men var vild med filmen.


Hvilken bog har du endnu ikke læst, fordi den er lang?
"A game of thrones" af George R.R. Martin, jeg vil vildt gerne læse denne serie, da jeg virkelig elsker tv-serien, men bøgernes tykkelse skræmmer mig bare lidt, især de danske, som vi også har stående. Men på et eller andet tidspunkt skal jeg nok nå det.


Hvilken bog har du endnu ikke læst, fordi du købte den på grund af forsiden, men bogen har fået dårlige anmeldelser?
Igen må jeg svare, at jeg ikke tror der er nogle. Jeg køber meget sjældent bøger, jeg ikke synes lyder spændende eller er sikker på vil falde i min smag, og så er det ellers lige meget, hvor pæn den så er. Så kan faktisk ikke lige nævne nogle.

Hvilken bog er den mest intimiderende af de bøger, du gerne vil læse?
Uhh den er svær, men her er det nok igen "A Games of thrones" af George R.R. Martin eller "Outlander" af Diana Gabaldon, fordi begge serier er mega tykke og lange. Men jeg er dog sikker på jeg vil elske dem, for jeg elsker de to tv-serier.

Hvis du har lyst, må du også gerne besvare dette tag, kunne være sjovt at høre jeres tanker, men det er ikke noget krav, og derfor har jeg heller ikke tagget nogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar