lørdag den 16. april 2016

Nye tilføjelser til reolen #6


Jeg har været ude og købe nye bøger, eller okay de er faktisk alle sammen købt i marts måned og en enkelt fra februar, men har først modtaget den sidste nu, hvilket er derfor de først bliver vist på bloggen nu. Som altid er det en god lille blanding af både anmeldereksemplarer og købte bøger.

To af bøgerne har jeg allerede læst, og de var virkelig gode, så det tegner jo godt. Peter Kanin købte jeg, da jeg havde et gavekort der skulle bruges, og så synes jeg simpelthen bare den er så fin. Jeg har aldrig læst dem eller fået læst dem højt, men kan huske at jeg så det i tv da jeg var lille, og jeg kan huske at jeg elskede det, så de små fine historier glæder jeg mig meget til at læse. Glass Sword købte min forlovede til mig, bare fordi han havde lyst. Jeg blev så glad, har virkelig ventet på den længe og den er også allerede blevet læst. Bøgerne om Shannara opdagede jeg, fordi min forlovede og jeg faldt over tv-serien på HBO, og den er bare super god, så glæder mig meget til at læse dem, da det skulle være fantasy når det er bedst, men nu får vi at se. Men glæder mig så meget til at læse dem!

Skæbnens Kald og Mig uden dig er begge anmeldereksemplarer. Jeg har læst Skæbnens kald, som var rigtig god, og nu er jeg ved at læst Mig uden dig og indtil videre er den rigtig sød. 

Som jeg har sagt så mange gange før, så går der nu lang tid før jeg køber nye bøger, da jeg har lavet en lille aftale med min forlovede om, at jeg ikke køber flere bøger, før jeg minimum har læst halvdelen af de ulæste bøger jeg har i reolen, hvilket, hvis jeg skal være helt ærlig, er omkring 80 ulæste bøger. Men jeg glæder mig egentlig, for jeg har så mange spændende titler stående, så mon ikke det nok skal gå. 

Funko POP figuren af Sadness er også ny, så synes også lige hun skulle med. 

Anmeldereksemplarer:
  • Fra Tellerup: Skæbnens Kald (Dæmonherskerens arving #2) af H. W. Klaris. 4/5 stjerner. Anmeldt her
  • Fra Lindhardt og Ringhof: Mig uden dig af Kelly Rimmer.
Købte bøger: 
  • De samlede eventyr om Peter Kanin og hans venner af Beatrix Potter. 
  • Glass Sword (Red Queen #2) af Victoria Aveyard. 4/5 stjerner. Anmeldt her
  • The Sword of Shannara (The Shannara trilogy #1) af Terry Brooks.
  • The Elfstones of Shannara (The Shannara trilogy #2) af Terry Brooks.
  • The Wishsong of Shannara (The Shannara trilogy #3) af Terry Brooks.

Har du fået eller købt nogle gode bøger fornylig? og i så fald hvilke? 







2 kommentarer:

  1. Det er vist også en stor fejl, at vi ikke skaffede Peter Kanin, da i var små ;-)
    Men godt du så kan læse den selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der må være gået et eller andet galt der :-P jeg glæder mig i hvert fald til det :) den er så fin :)

      Slet