fredag den 19. juni 2015

Samlermani


Vi har nok alle sammen samlet på et eller andet, hvis vi altså ikke stadig gør det. Jeg har samlet på mange forskellige ting gennem tiden, f.eks. klistermærker, diddlpapir, glansbilleder, og den lidt mere nørdede, nemlig bogmærker. Jeg har, siden jeg var helt lille, samlet på bogmærker, og jeg har 94 stks., har ryddet lidt op i dem. Jeg stoppede for nogle år siden med at samle på dem, da jeg synes jeg havde rigeligt, men hvis jeg ser et flot bogmærke, som helst er gratis, så kommer det med hjem. Jeg har nogle, jeg ikke bruger, og andre jeg skifter mellem at bruge, fordi jeg synes de er flotte eller lidt sjove. Jeg vil gerne dele nogle at mine yndlings bogmærker med jer her, da jeg synes det er lidt sjovt. Derudover var det hyggeligt lige at se dem alle igen, mange havde jeg glemt jeg havde, og mange af dem kan jeg ikke engang huske, hvor jeg har fra.

Er der nogle af jer der samler på noget, eller har gjort det, og i så fald hvad?

Her en lille bunke af mine flotte bogmærker, og et diddlbogmærke, jeg havde glemt jeg havde. Det broderede bogmærke har jeg selv lavet, i håndarbejde i 4. klasse.

De her bogmærker elsker jeg. Jeg synes de er så fine, da de har to motiver, forsiden med drengen der læser, og bagsiden med hans læseoplevelser. Man kan også se de har været brugt meget.










De senest tilføjet til samlingen. 



6 kommentarer:

  1. 94!? Det var da en hel del bogmærker. Jeg selv har omkring 10, men ønsker flere til samlingen ;-) Det er det gode ved Bookdepository, et gratis bogmærke med hver bogpakke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også meget hyggeligt med fine bogmærker :) Okay nice, det vidste jeg ikke at man fik, kunne være jeg skulle tjekke deres side ud så ;) hehe.

      Slet
  2. Ej hvor er de kære dem med Brokke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig så søde, holder også specielt meget af dem :)

      Slet
  3. Årh ja, 'Bookie'-bogmærkerne! Dem har jeg også en god stak af. Tilbragte meget tid på biblioteket da jeg var yngre, og dengang havde de altid et stativ stående med en række bogmærker, blandt andet dem du viser frem. På denne baggrund har jeg også en god stak af den type bogmærker :) Derudover har jeg også forskellige fra rejser og andet. Det er nu meget hyggeligt med forskellige bogmærker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig super hyggeligt med lidt forskelligt, så kan man skifte lidt mellem dem :) Og Bookie er nemlig så søde :) jeg kan desværre ikke huske, hvor jeg har mine fra, men kan da også være at mine er fra biblioteket, men det er nu hyggeligt med den slags minder :)

      Slet